Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná

 Biometrický dochádzkový systém

" FINGERA "

Od roku 2012 sme sa pripravovali pre spustenie ďalšej služby pre našich klientov a to ohľadne dochádzkových systémov pre malé, stredné a veľké firmy a tak isto aj pre štátne subjekty. V spolupráci s firmou INNOVATRICS s.r.o. sme pripravili do našej ponuky systém FINGERA ktorý je pripravený v niekoľkých variantách pre klientov.

 

Čo je to FINGERA?

FINGERA je evidenčný dochádzkový systém na báze odtlačkov prstov alebo RFID bezkontaktných kariet určený najmä pre malé a stredné podniky, ktoré nie sú spokojné s evidenciou dochádzky zamestnancov papierovou formou. Fingera bola vyvinutá spoločnosťou Innovatrics, s.r.o. čo zaručuje vysokú kvalitu rozpoznávania odtlačkov prstov ako aj celého produktu.

 

Čo môžete získať?

  • Zvýšte dochvíľnosť na pracovisku. Vždy budete vedieť kto prichádza načas a kto neskoro.
  • Neplaťte za čas strávený mimo práce. K dispozícii máte detailný prehľad o presnom čase, ktorí Vaši zamestnanci strávili na pracovisku.
  • Ušetrite mzdové náklady a zvýšte produktivitu. Vyhnite sa častým podvodom pri zapisovaní časov príchodov a odchodov zamestnancov.
  • Zlepšite atmosféru na pracovisku.Spravodlivejšie odmeňovanie zamestnancov na základe skutočne odpracovaného času.
  • Koniec papierovaniu.Vymeňte štítky a zošity za modernejší, jednoduchší a najmä efektívnejší systém.

 

Menšia firma

Problém:
Spoločnosť vyrábajúca potraviny používala kartový dochádzkový systém a narážala na podvody pri prihlasovaní a odhlasovaní kvôli požičiavaniu si kariet medzi zamestnancami. Stávalo sa, že jeden človek odhlásil aj piatich kolegov, pričom tí na pracovisku už dávno neboli.

Veľkosť spoločnosti:
50 zamestnancov na jednej prevádzke

Riešenie:
Innovatrics nainštaloval vo firme samostatný Fingera terminál(Vlastnosti-Architektúra), ktorý sa začal používať namiesto pôvodného kartového dochádzkového systému. V spoločnosti ihneď zaznamenali väčšiu pracovnú disciplínu a takisto zlepšenie atmosféry na pracovisku. Naviac odpadli náklady na neustále vydávanie náhradných kariet za tie stratené

 

Stredná firma

Problém:
Stredne veľká výrobná firma zamestnáva administratívnych aj výrobných pracovníkov. Riaditeľ spoločnosti potreboval mať prehľad o dochádzke administratívy a zároveň kontrolovať vstup do výrobnej haly.

Veľkosť spoločnosti:
120 zamestnancov na jednej prevádzke, z toho 30 administratívnych a 90 výrobných

Riešenie:
Innovatrics nainštaloval v spoločnosti dochádzkový terminál pre administratívu, prístupovú jednotku pre vstup do haly a prepojil ich cez existujúcu LAN sieť na server(Vlastnosti-Architektúra). Zamestnanci z kancelárií sa prihlasovali na dochádzkovom termináli a výrobní pracovníci mali kontrolovaný prístup do výrobnej haly cez prístupovú jednotku. Obe zariadenia boli synchronizované cez server, na ktorom sa vykonávala aj celá administrácia a nastaveni
e systému.

 

Veľká firma

Problém:
Majiteľ siete obchodov s domácimi potrebami chcel mať centralizovaný prehľad o dochádzke na všetkých pobočkách.

Veľkosť spoločnosti:
500 zamestnancov na 12 pobočkách

Riešenie:
Innovatrics najprv nainštaloval najvhodnejšie riešenie pre každú pobočku. Menšie prevádzky mali iba jeden samostatný terminál, zatiaľ čo väčšie mali viacero terminálov pripojených na server spolu s prístupovými jednotkami. Všetky pobočky sa neskôr zosynchronizovali cez internet na hlavný server v centrále, kde sa vykonávala kompletná administrácia a nastavenie(Vlastnosti-Architektúra).


Nastavenia a vlastnosti

Systémové vlastnosti

  • Viaceré terminály sa môžu synchronizovať cez LAN alebo Internet

  • Administrácia systému je možná lokálne cez LAN alebo vzdialene cez Internet

  • Tenký klient, nie je potrebná inštalácia užívateľského softwaru. Administrácia sa vykonáva cez internetový prehliadač

  • Integrované relé v termináloch je možné použiť na otváranie dverí

  • Terminály a prístupové jednotky sa môžu kombinovať pre optimálne nastavenie systému

  • Moderná architektúra vybudovaná na aktuálnych technológiách ako SQLite a Ruby on Rails

Softvérové vlastnosti

  • Odpracovaný čas je automaticky počítaný na základe času prihlásenia a odhlásenia

  • Plne nastaviteľný SW pre rôzne typy firiem

  • Dochádzkové zostavy sa môžu generovať individuálne alebo pre skupiny osôb

  • Zostavy môžu byť exportované do XLS, CSV alebo PDF, alebo priamo vytlačené

  • Nastavenie automatických záloh a exportov

  • Dáta môžu byť exportované manuálne cez USB alebo vzdialene cez FTP alebo SSH

  • Podpora nastavenia rozvrhov a zmenosti

  • Neobmedzené množstvo administrátorov s rôznymi prístupovými právami

  • Archivácia starších údajov

  • Flexibilné nastavenie zaokrúhľovania príchodov a odchodov

  • Osobitné počítanie odpracovaného času cez víkendy alebo štátne sviatky

  • Vlastné nastavenie hlavnej obrazovky

  • Definovanie vlastných výnimiek a udalostí podľa potrieb firmy

  • Podpora viacerých prevádzok, skupín a pracovných zmien

  • Okamžitý prehľad dochádzky zamestnancov

  • Zobrazovanie nadčasov

  • Zvukové notifikácie

  • Viacjazyčný software

 

Leták na stiahnutie

    

 

 

V prípade cenovej kalkulácie a vypracovanie ponuky môžete volať - 0918 917 243, alebo      e-mail: poplach@poplach.sk


 
:
* :
:
*

PoznámkaPoložky označené * sú povinné

dnes je: 17.11.2017

meniny má: Klaudia

podrobný kalendár

Vysokozdvižná plošina 10m

Poskytujeme prenájom vysokozdvižnej plošiny NISSAN Cabstar do 10m.

Nová AKCIA od SKYLINK

Ušetríte až 240,-€

webygroup

565821

17.11.2017
ÚvodÚvodná stránka